Leesgroep Vrijheid

Vrijheid omslagbladdonderdag 25 augustus 2011 14:05

Het bestuur roept leden (en belangstellenden) op zich op te geven voor een leesgroep over " Vrijheid. De leesgroep is tegelijkertijd voorbereidingsgroep voor een politiek cafe over dat onderwerp.

In 2010 publiceerde het Wetenschappelijk Instituut van de ChristenUnie de bundel Vrijheid. Meer informatie over de bundel vindt u op de website van het WI. De bundel maakt deel uit vann een drietal publicaties i het kader van het DVD-project. Dat project beoogt de poltieke grondslagen van de ChristenUnie te verduidelijken. DVD staat voor Dienstbaarheid, Vrijheid en Duurzaamheid. Over Duurzaamheid is eveneens recent een publicatie uitgebracht.

Donateurs van het WI krijgen de publicaties gratis thuisgestuurd. De publicaties zijn ook te koop (zie de website van het WI).

Het leesgroepje wordt dus gevraagd de bundel door te nemen, over het thema Vrijheid na te denken en een politiek caf'e voor te bereiden. Belangstellenden kunnen zich opgeven via bestuur @ lelystad.christenunie.nl (ter voorkoming van spam niet aaneen geschreven. U kunt uiteraard ook eerst meer informatie vragen.

Reacties op 'Leesgroep Vrijheid'