ChristenUnie Flevoland benoemt nieuwe bestuursvoorzitter en penningmeester

Hildebrand Bijleveld 2.jpgdonderdag 18 april 2019 13:08

Maandagavond 15 april is Hildebrand Bijleveld benoemd tot nieuwe voorzitter van het provinciale ChristenUnie-bestuur.

Hildebrand zette zich het afgelopen halfjaar in als campagneleider en penningmeester voor de ChristenUnie Flevoland en fungeert al enige tijd als bestuursvoorzitter in Lelystad. Het penningmeesterschap draagt Hildebrand over aan Jan Marcus de Ridder. Hij was in het verleden penningmeester van de ChristenUnie Urk en heeft dus eveneens ervaring in deze rol.

Interim-voorzitter en voormalig secretaris Annemieke Messelink treedt terug uit het bestuur van de provincie en zal zich volledig gaan richten op het fractiewerk van de ChristenUnie Lelystad. Het bestuur van Flevoland, bestaande uit de lokale afdelingsvoorzitters in Flevoland, is dankbaar voor het werk dat Annemieke de afgelopen jaren heeft verzet. Ze heeft mogen bijdragen aan een belangrijke periode voor de ChristenUnie Flevoland, waarin de partij van constructieve oppositie opschoof naar betekenisvolle coalitie.