KANDIDATEN GEZOCHT!

Statenzaal-banner.jpgzaterdag 04 juni 2022 21:27

Sta je midden in de samenleving en wil je als betrokken Christen impact maken in de
provinciale politiek? De ChristenUnie Flevoland zoekt kandidaten voor de
verkiezingen van Provinciale Staten en de Waterschapsbesturen in maart 2023.

We zijn op zoek naar mensen die over de volgende competenties beschikken:
• In staat om het ChristenUnie profiel uit te dragen
• Communicatief vaardig (met name mondeling)
• Betrouwbaar • Resultaatgericht
• Omgevingsbewust
• Politiek en bestuurlijk sensitief
• Onafhankelijk
• Bezit van overtuigingskracht
• Netwerkvaardigheden
• Goed kunnen samenwerken
In aanvulling daarop geldt voor de Statenleden dat zij affiniteit hebben met de onderwerpen die in de Provinciale Staten aan de orde komen.
Voor de waterschappers geldt dat zij affiniteit hebben met watervraagstukken en deskundigheid hebben op tenminste één of meer inhoudelijke terreinen van het waterschap.
Mocht je kandidaat willen zijn dan nodigen we je van harte uit te reageren.
Dat kan (bij voorkeur) middels een video van maximaal 3 minuten of een motivatiebrief van maximaal 1 A4 en je CV.
Je dient uiterlijk 20 juni te reageren. Je video of brief dien je te mailen aan selectiecommissie@flevoland.christenunie.nl

Wil je in aanmerking komen voor de functie van lijsttrekker? Reageer dan vóór 20 juni. Deze gesprekken zullen plaatsvinden tussen 27 juni en 8 juli.
Voor de overige plekken op de kandidatenlijst, geldt dat je kunt reageren tot 1 augustus. De gesprekken hiervoor zullen plaatsvinden tussen 29 augustus en 9 september. Voor meer informatie kunt je contact opnemen met de voorzitter van de selectiecommissie, Roelof Siepel (06-86865304 / roelofsiepel@gmail.com)