Gezocht kandidaat fractieleden m/v

begroting nov 2020.jpgdinsdag 20 april 2021 15:04

Draag jij de ChristenUnie en Lelystad een warm hart toe?
Dan zijn wij op zoek naar jou. Al 20 mensen hebben aangegeven graag op de lijst te staan voor gemeenteraadsverkiezingen in 2022.
Zou jij het ook willen, maar weet je niet precies wat het inhoudt:

Hieronder een uitleg.

Denk je: "het raadswerk dat lijkt mij heel leuk; vergaderen over wat er in de stad speelt als christen het verschil te maken in het beleid? Ik ben bereid daar zo’n 10 uur per week in te investeren.  Ik lees graag beleidsstukken, bedenk verbeteringen en lobby om zoveel mogelijk partijen achter mijn idee te krijgen"? Dan is een plek hoog op de lijst geschikt voor jou.

Mocht je niet in de gemeenteraad willen, maar draag je de ChristenUnie wel een warm hart toe? Kom ons dan helpen met campagneactiviteiten voor de verkiezingen en verbindt je naam met de lijst zodat mensen uit jouw achterban ook op ons gaan stemmen. We zoeken christenen uit alle kerken van Lelystad.

Heb je belangstelling? Of weet je iemand die volgens jou heel geschikt is? Laat het ons weten! Dan zal de selectiecommissie zich over jouw kandidatuur buigen.

Elly van Wageningen

evanwageningen@hotmail.com

Voorzitter selectiecommissie voor de lijst Gemeenteraadsverkiezing