Ledenvergadering i.v.m. gemeenteraadsverkiezingen

091121WageningenEllyVan07_3.50X4.75vrijdag 15 november 2013 22:01

Elly van Wageningen is de beoogd lijsttrekker van de ChristenUnie Lelystad voor de gemeenteraadsverkiezingen 2014. Op donderdag 21 november zal de ledenvergadering de lijst definitief vaststellen evenals het verkiezingsprogramma.

Donderdag 21 november 2013 houden we een Ledenvergadering, gewijd aan de gemeenteraadsverkiezingen. De leden zal worden gevraagd het conceptverkiezingsprogramma en de conceptkandidatenlijst definitief te maken. Bent u geen lid, maar voelt u zich wel verbonden met onze partij, dan heten we ook u graag van harte welkom.

De ledenvergadering wordt gehouden op donderdagavond, vanaf 19:30 uur tot 22:00 uur in Atolplaza (de schor 1). De aanvang van de Ledenvergadering is 19:45 uur met inloop met koffie en thee vanaf 19:30 uur.

Elly van Wageningen is nr 1 op de conceptlijst. Zij is nu dus, na 2 keer eerder in de raad gekzen te zijn, de beoogd lijsttrekker. De lijst bevat voorts bekende en nieuwe namen.

De ledenvergadering is tevens gewijd aan de voorbereiding van het Uniecongres van zaterdg 23 november. Dat handelt o.a. over vernieuwing van de partijstructuur.

het bestuur

Reacties op 'Ledenvergadering i.v.m. gemeenteraadsverkiezingen'