Hoe een ondernemer over Lelystad denkt: positief!

Vonk Juweliers5dinsdag 27 februari 2018 12:18

Deze ondernemer uit Lelystad heeft een positieve kijk op zijn stad en steunt CULelystad.
Geen doemdenken, maar trots op onze stad.

De eigenaar van Vonk Juweliers heeft een krachtige boodschap voor Lelystad waar wij als partij van harte achter staan:

"Als ondernemer in Lelystad ben ik super enthousiast door veel nieuwe ontwikkelingen. Stilstaan is achteruitlopen. Als we met elkaar wat willen bereiken en Lelystad weer goed op de kaart willen krijgen, dan moeten we met z’n allen vernieuwingen van harte ondersteunen. Met de komst van het vliegveld en de verkoop van grond voor nieuwe bedrijven boosten we de werkgelegenheid en de economie.

Door positief te praten over je eigen stad bereiken we meer dan wanneer we alleen maar doemdenken. De Batavia, de Oostvaardersplassen en ons ruime onderwijsaanbod, zijn zomaar een paar items die van groot belang zijn voor onze stad. Hier mogen we met recht blij mee zijn.

De tijden van crises hopen we met z’n allen achter ons te laten en we focussen ons nu op de groei en ontwikkeling van onze prachtige Flevolandse hoofdstad. Alleen met elkaar en voor elkaar maken we stappen vooruit. De ChristenUnie ziet daarbij zowel de werkgevers als de werknemers in Lelystad staan. Wat je hebt maakt niet wat je bent, maar wat je geeft. Lelystad is van ons allemaal!"

Archief > 2017 - 2018 > februari 2018